Női testépítés

    Női testépítés alapismeretek
     
    A súlyzós edzés a legegyszerűbb és leggyorsabb módja az alakformálásnak. Úgy tudod növelni az erődet, hogy közben egy igazán nőies alakot formálsz. A kardioedzés, mint a kerékpározás, séta, úszás, aerobik nagyszerű módszer a kalóriák égetésére, de messze nem lehet összehasonlítani az előnyeit a súlyzós edzés előnyeivel. Ha követsz egy edzéstervet, akár már 2 hét után láthatod az eredményt. Lehet, hogy a mérleg nem ezt tükrözi, de a ruháidon észreveszed, hogy jobban állnak. Az izomzat nehezebb, mint a zsír, de ahogy például a hasizmaid erősödnek, a hasad laposabb lesz és ahogy a farizmok és lábak edződnek, úgy lesz a nadrágod egyre lazább.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Edzéstervek nőknek
     
    Ez egy erősítő jellegű edzésterv, kifejezetten haladó csajoknak. Ha ismersz már minden gyakorlatot, de megálltál a fejlődésben, vagy egyszerűen unod a régi edzéstervedet és kipróbálnál már valami mást is, akkor itt egy ötlet hozzá: (a szuperszettes gyakorlatoknál mindig az adott és a következő gyakorlatot kapcsold össze)
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    A súlyzós edzés nőknek
     
    A legtöbb nő alapból elutasítja a súlyzós edzések gondolatát, hiszen abban a hitben élnek, hogy a súlyzós edzések hatására hipp-hopp a testépítők izomtömegére tesznek szert. Azonban ez koránt sincs így! A legáltalánosabb tévhit megcáfolásával kezdeném. A súlyzós edzésekkel nem leszünk testépítők, sem „túl nagyok” – ahogy sok nő mondja. Először is: a női hormonok eleve kizárják a nagyon gyors és látványos izomgyarapodást. Vagyis nem elképzelhető, hogy néhány hét-hónap alatt végzett kondi edzés hatalmassá tesz! Sőt, az eredmény jó sok idő után lesz látványos – egy idő után bizony mi magunk örülnénk a legjobban, ha gyorsabban fejlődnénk!
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Testedzés, edzéstervek, testépítés és alakformálás
     
    Nincs semmiféle csoda vagy varázslat egy sikeres diétában, inkább csak oda kell figyelned arra, hogy mit és mennyit eszel. Mellette fontos az is, hogy az étkezésed rendszeres legyen. Legyen meg a napi öt étkezés, reggeli, tízórai, ebéd, uzsonna és vacsora is. Ehhez adok neked most egy mankót.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    A női testépítés hátrányai
     
    Minden kondis a formás, szexi testért küzd. A saját mércéje szerinti tökéletes testért. A konditeremben, vagy csoportos edzéseken sorozatosan megy a konkurencia titkos méregetése, az önrangsorolás, az irigykedés – bár kevesen vallják be. Abba, hogy egy szépen kidolgozott testért mennyit ketyegett a munkaóra; mennyi akaraterő, elszántság, kitartás, önmegtartóztatás, fájdalom és lemondás formálta a domborulatokat, még kevesebben hajlandók belegondolni.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Izomépítés nőknek
     
    Ha izmosodni szeretnél, nem elég sok fehérjét enni, a szénhidrátokra is szükséged van! Tudom, hogy a sok divatos diéta azt sugározza felénk, hogy a szénhidrát a fő ellenség, kerülni kell, mint a tüzet, mert elzsírosodsz tőle. Nos, ez nem ilyen egyszerű! A szervezet a legkönnyebben a szénhidrátokból tud energiát nyerni és egy kemény edzéshez (és a napi teendőink elvégzéséhez is) energiára van szükség.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Oldalad.hu
     
    Az oldalad.hu Magyarország új linkgyűjteménye. Egy adott témakörre vonatkozóan itt mindent megtalálsz. Nemcsak hasznos információkat, linkeket, hanem a témakörhöz kapcsolódó képeket, videókat. Légy te is szerkesztőnk, készítsd el saját multimédiás linkgyűjteményed!
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

336
Untitled Document